روابط عمومی مرکز
نشست مدیریت بیمارستان با متصدیان ثبت خدمات بالینی
به گزارش روابط عمومی مرکز، دکتر بنده یزدانی، مدیر بیمارستان شهید مدرس طی نشستی با متصدیان ثبت خدمات بالینی ضمن عرض خداقوت و تاکید بر اهمیت جایگاه این عزیزان در بیمارستان شهید مدرس، مسائل و چالش های موجود در این حوزه را مورد بررسی قرار داد.
در این نشست ابتدا سرکار خانم موسوی مسئول متصدیان ثبت خدمات بالینی به بیان مطالبی در خصوص شرح تشکیل این جلسه پرداخت و این نشست را فرصت مغتمی دانست تا همکاران، مسائل مربوط به حوزه کاری خود را بدونه واسطه با مدیریت مرکز در میان بگذارند.
در ادامه هر یک از همکاران متصدی ثبت خدمات بالینی در خصوص مسائل و چالش های مربوط به حوزه کاری و بخش مربوط به خود، نظیر شرح وظایف، جایگزینی مرخصی، کارانه و ... با دکتر بنده یزدانی گفتگو کردند.
در این جلسه، مدیر مرکز با اشاره به جایگاه مهم و تاثیر گذار متصدیان ثبت خدمات بالینی در چرخه ارائه خدمات سلامت اظهار کرد: دقت و صحت در ثبت خدمات، از ارکان اصلی پایداری نظام درآمدی و رضایت بیماران است.
دکتر بنده یزدانی در ادامه درخصوص بهبود فرآیندهای مربوط به پیش پذیرش ، تشکیل پرونده، پیش ترخیص، ترخیص ، نواقص پرونده های ترخیص بیماران، شیفت های کاری همکاران و ارتقای رضایت مندی مراجعه کنندگان سخنانی را ایراد کردند.
مدیر بیمارستان شهید مدرس در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این حوزه گفت: متصدیان ثبت خدمات بالینی به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مراجعه کنندگان نقش مهمی در سیستم درمانی بیمارستان دارند و سعی بر آن داریم که با همفکری این عزیزان به اطلاح فرایند های مربوطه بپردازیم.
نظر