روابط عمومی مرکز:
راه اندازی سامانه مدیریت صف درمانگاه و نوبت دهی غیر حضوری(تلفن گویا، اینترنتی، نرم افزار تلفن همراه) در مرکز شهید مدرس
روابط عمومی مرکز: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور ارائه خدمت بهتر به بیماران و مراجعین ، سامانه مدیریت صف درمانگاه و نوبت دهی غیر حضوری( تلفن گویا، اینترنتی، نرم افزار تلفن همراه) افتتاح گردید.

روابط عمومی مرکز: مرکز پزشکی آموزشی و درمانی شهید مدرس در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور ارائه خدمات بهتر به بیماران و مراجعین و جهت تسهیل در اخذ نوبت های درمانگاهی اقدام به راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی و تلفن همراه نموده است. لذا مراجعین عزیز از این پس میتوانند با استفاده از طرق ذیل نسبت به اخذ نوبت به آسانی اقدام نمایند:
72497 نوبت دهی از طریق تلفن گویا با شماره گیری
http://modarres.nobat.sbmu.ac.ir آدرس نوبت دهی اینترنتی
ضمنا اپلیکیشن نسخه اندروید نوبت دهی جهت نصب بر روی تلفن همراه را میتوان از وب سایت مرکز قسمت ویژه بیماران، دریافت نمود
لازم به ذکر است ؛ برای این منظور باید یک اپلیکیشن اسکنر بارکد خوان را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا قادر به خواندن و رمزگشایی دادههای موجود در یک کدQR باشید
نظر