• تاریخ انتشار : 1402/02/06 - 14:41
  • بازدید : 266
  • تعداد بازدید : 234
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی مرکز

برگزاری کمیته پایش و سنجش با محوریت رضایت سنجی بیماران

کمیته پایش و سنجش با محوریت بررسی رضایتمندی بیماران در سال 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در جلسه ای با حضور هیات رئیسه مرکز شهید مدرس و جمعی از مدیران و مسئولین واحد ها میزان رضایتمندی بیماران در سال 1401 مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا گزارشی توسط مسئول بهبود کیفیت و مسئول  روابط عمومی مرکز در خصوص نتایج بدست آمده ، شاخص های رضایتمندی از بیماران و درصد رضایتمندی در فصول مختلف سال ارائه شد. سپس مواردی که میزان رضایتمندی آنان طبق نظرسنجی های انجام شده در طول سال  از حد مطلوب کمتر بود است مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت بهبود شاخص های مذکور اتخاذ گردید.

میزان رضایت بیمار از خدمات تشخیصی و درمانی ارائه‌شده توسط مراکز درمانی، یکی از ابزارهای مهم ارزشیابی سیستم درمانی بوده که برای سنجش کیفیت مراقبت مورد استفاده قرار می‌گیرد چراکه رضایت بیمار و موفقیت درمان از مؤلفه‌های اصلی کیفیت مراقبت سلامت می‌باشند.

امروزه، ارزیابی نظرات بیماران در مورد درمان، برای سنجش کیفیت خدمات درمانی درحال افزایش است از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر رضایت بیمار می‌توان به طرز برخورد پزشک و کارکنان، نوبت‌دهی و مدت زمان انتظار بیمار، درمان انجام‌یافته و نحوه ارائه خدمات، سرعت عمل و مهارت پزشک، هزینه‌ها، رعایت کنترل عفونت، میزان بهبودی پس از درمان، دسترسی آسان به محل ارائه خدمات و رضایت کلی فرد اشاره کرد.

  • گروه خبری : اخبار مرکز,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 125578
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب