• تاریخ انتشار : 1397/09/18 - 13:41
  • بازدید : 433
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی مرکز:

برگزاری کمیته اخلاق پزشکی / تاکید بر سنجش رضایت بیمار و پرسنل

روابط عمومی مرکز: کمیته اخلاق پزشکی در تاریخ 18/9/97 با حضورآقای دکتر بنده یزدانی مدیر محترم مرکز ، خانم دکتر مسعودی معاون محترم درمان، آقای شکری مدیریت محترم خدمات پرستاری و مسئول حراست و دیگر اعضای کمیته برگزار شد .

 

روابط عمومی مرکز: کمیته اخلاق پزشکی در 18 آذر ماه  با حضورآقای دکتر بنده یزدانی مدیر محترم مرکز ، خانم دکتر مسعودی معاون محترم درمان،آقای شکری مدیریت محترم خدمات پرستاری و مسئول حراست و دیگر اعضای  کمیته برگزار شد .

از آنجا که رضایت بیمار از خدمات بیمارستانی یکی از مهمترین شاخص های اثر بخشی و کیفیت ارائه خدمات بخشهای مختلف بیمارستان می باشد در این کمیته میزان رضایتمندی بیماران از خدمات درمانی ارائه شده در مرکز ارزیابی گردید و تصمیماتی اتخاذ شد.

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اخبار یاهو
  • کد خبر : 71303
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب