روابط عمومی مرکز:
آنچه باید در خصوص نوبت دهی در بیمارستان شهید مدرس بدانیم؟
روابط عمومی مرکز: در راستای رفاه حال بیماران، احترام به حقوق مراجعین، جلوگیری از ازدحام و سهولت دسترسی به برنامه پزشکان، نوبت دهی درمانگاه های بیمارستان شهید مدرس کاملا مکانیزه بوده و این سیستم فراخوان به صورت تلفنی و اینترنتی و اپلیکیشن موبایل فعال می باشد.

روابط عمومی مرکز: در راستای رفاه حال بیماران، احترام به حقوق مراجعین، جلوگیری از ازدحام و سهولت دسترسی به برنامه پزشکان، نوبت دهی درمانگاه های بیمارستان شهید مدرس کاملا مکانیزه بوده و این سیستم فراخوان به صورت تلفنی و اینترنتی و اپلیکیشن موبایل فعال می باشد.
بیماران و مراجعین محترم میتوانند با مراجعه به سایت بیمارستان شهید مدرس به نشانی http://modarres.sbmu.ac.ir و انتخاب گزینه نوبت دهی غیر حضوری، یا مستقیما از طریق آدرس http://modarres.nobat.sbmu.ac.ir اقدام به رزرو نوبت کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نمایند .
کلیه بیماران و مراجعین محترم می توانند جهت اخذ نوبت درمانگاه مورد نظر خود ، با شماره تلفن مستقیم پنج رقمی
72497 به صورت 24 ساعته تماس حاصل نمایند.
جهت دریافت اپلیکیشن موبایلی (نسخه اندرویدی) نوبت دهی درمانگاه و نصب روی گوشی همراه به آدرس http://modarres..sbmu.ac.ir قسمت ویژه بیماران مراجعه نمایید.
اطلاعات مربوط به کیوسک نوبت دهی پذیرش در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مدرس:
1- وارد کردن کد پیگیری و چاپ قبض از کیوسک نوبت دهی پذیرش یا انتخاب درمانگاه، پزشک و اخذ نوبت در صورت وجود نوبت خالی در درمانگاه مربوطه
2- فراخوانی به باجه های پذیرش
3- پذیرش بیمار و پرینت برگه گزارش درمانگاه
4- فراخوانی به باجه صندوق
5- تهیه قبض از صندوق
6- مراجعه و فراخوانی به درمانگاه مورد نظر