• تاریخ انتشار : 1399/11/20 - 12:08
  • بازدید : 2448
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی مرکز:

آنچه باید در خصوص نوبت دهی در بیمارستان شهید مدرس بدانیم؟

روابط عمومی مرکز: در راستای رفاه حال بیماران، احترام به حقوق مراجعین، جلوگیری از ازدحام و سهولت دسترسی به برنامه پزشکان، نوبت دهی درمانگاه های بیمارستان شهید مدرس کاملا مکانیزه بوده و این سیستم فراخوان به صورت تلفنی و اینترنتی و اپلیکیشن موبایل فعال می باشد.

روابط عمومی مرکز: در راستای  رفاه حال بیماران، احترام به حقوق مراجعین، جلوگیری از ازدحام و سهولت دسترسی به برنامه پزشکان، نوبت دهی درمانگاه های بیمارستان شهید مدرس  کاملا مکانیزه بوده و این سیستم فراخوان به صورت تلفنی و اینترنتی و اپلیکیشن موبایل فعال می باشد.

بیماران و مراجعین محترم میتوانند با مراجعه به سایت بیمارستان شهید مدرس  به نشانی  http://modarres.sbmu.ac.ir و انتخاب گزینه نوبت دهی غیر حضوری، یا مستقیما  از طریق آدرس http://modarres.nobat.sbmu.ac.ir اقدام به رزرو  نوبت کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نمایند .

  کلیه بیماران و مراجعین محترم می توانند جهت اخذ نوبت درمانگاه مورد نظر خود ، با شماره تلفن مستقیم پنج رقمی

 72497   به صورت 24 ساعته تماس حاصل نمایند.

 جهت دریافت اپلیکیشن موبایلی (نسخه اندرویدی) نوبت دهی درمانگاه و نصب روی گوشی همراه به آدرس  http://modarres..sbmu.ac.ir قسمت ویژه بیماران مراجعه نمایید.

اطلاعات  مربوط به کیوسک نوبت دهی پذیرش در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مدرس:

1-      وارد کردن کد پیگیری و چاپ قبض از کیوسک نوبت دهی پذیرش یا  انتخاب درمانگاه، پزشک و اخذ نوبت در صورت وجود نوبت خالی در درمانگاه مربوطه

2-      فراخوانی به باجه های پذیرش

3-      پذیرش بیمار و پرینت برگه گزارش درمانگاه 

4-      فراخوانی  به باجه صندوق

5-        تهیه قبض از صندوق

6-      مراجعه و فراخوانی به درمانگاه مورد نظر

 

  • گروه خبری : آرشیو اخبار,اخبار یاهو
  • کد خبر : 64729
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب